برای کاهش وزن، پیتزا بخورید

بالاخره رویاهای‌مان به حقیقت پیوست. نتایج یک تحقیق نشان داده است که خوردن پیتزا به کاهش وزن کمک می‌کند. نه، شوخی نیست.

مهم‌ترین چیز این است که بدانید کجا و چه موقع پیتزا بخورید. در این‌جا این مسئله را برای‌تان توضیح می‌دهیم.

همه ما دلم‌مان می‌خواهد خوش‌اندام باشیم.

ولی حقیقت این است رژیم غذایی برای‌مان شبیه به یک کابوس است.

باید تمام خوراکی‌های مورد علاقه‌مان را کنار بگذاریم. البته تا الان.

یک پژوهش که در پرتقال انجام شده است، نشان داد که افرادی که در حین رژیم غذایی، یک روز در هفته را به خود استراحت می‌دهند و پیتزا، بستنی و غذاهای دیگری که از خوردن‌شان عذاب وجدان می‌گیرند را می‌خورند، انگیزه بیشتری برای رعایت رژیم غذایی دارند و به آن پایبندتر هستند.

در این مطالعه دو گروه از افراد تحت رژیم غذایی 10500 کالری در هفته مورد مقایسه قرار گرفتند.

افراد یک گروه اجازه داشتند یکشنبه هرچه دل‌شان می‌خواهد بخورند.

تفاوت چندانی میان وزنی که افراد دو گروه کم کرده بودند وجود نداشت.

اما افراد گروه دوم که یکشنبه‌ها آزاد بودند، خوشحال‌تر بوده و برای ادامه رژیم غذایی انگیزه بیشتری داشتند.

این بدان معناست که برای کاهش وزن، باید یک روز در هفته را به خود استراحت بدهید.

آن‌چه اهمیت دارد این است که مقدار کالری دریافتی روزانه و یا هفتگی‌ـتان را رعایت کنید و هرگز از آن حد بیشتر کالری به بدن نرسانید.

برگرفته از وب‌سایت brightside

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *